שתי מחבלות נוטרלו בפיגוע דקירה סמוך לשוק 'מחנה יהודה' • פלסטיני בן 70 נפצע קל

בנצי לייזרוביץ, קובי פינקלר 1 Comment on שתי מחבלות נוטרלו בפיגוע דקירה סמוך לשוק 'מחנה יהודה' • פלסטיני בן 70 נפצע קל
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שתי מחבלות פלסטיניות נוטרלו בדקות האחרונות (שני) לאחר שדקרו עוברי אורח עם מספרים בסמוך לשוק 'מחנה יהודה' במרכז ירושלים.

מפרטי האירוע עולה – כי 2 מחבלות פלסטיניות קטינות בגילאי 14 ו – 16 מצפון ירושלים, הגיעו לרחוב יפו בסמוך לשוק מחנה יהודה כשהן חמושות במספריים זהות, השתיים הספיקו לדקור גבר בפלג גוף עליון שפונה במצב קל ע"י מד"א.

המחבלות ניסו לדקור חפים מפשע נוספים. חבלן משטרה שיצא מפעילות בשוק, זיהה את המחבלות, זינק מהרכב, שלף אקדח, קרא למחבלות לעצור ולזרוק את כלי הנשק, המחבלות לא נענו והתקדמו לעברו. השוטר ביצע ירי מדוייק וניטרל את שתי המחבלות. כמו"כ, מהזירה פונה מאבטח עם פציעה קלה בידו, ככה"נ מרסיס.

יצוין, כי הפצוע הוא פלסטיני בן 70 תושב בית לחם. הוא פונה כאמור לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב קל, אחת המחבלות נהרגה והשניה נפצעה באורח בינוני.

ממד"א נמסר כי "בשעה 11:10 נמסר למד"א מרחב ירושלים על ניסיון דקירה סמוך לשוק ברחוב יפו בירושלים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שע"צ צעיר כבן 27 במצב קל עם חבלה בגפיים".

משה טייטלבוים מנכ"ל איחוד הצלה שנמצא בזירה מסר: "יחד עם מתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי לשני נפגעים בהכרה שסובלים מדקירה בפלג גוף עליון. כמו כן הענקנו סיוע לכעשרה נפגעי חרדה. המתנדבים ביצעו סריקות בכל השוק בכדי לשלול הימצאות נפגעים נוספים".

בעקבות הפיגוע, המשטרה החליטה להפסיק את פעילות הרכבת הקלה באזור. מהרכבת הקלה נמסר כי הרכבת פועלת במתכונת של שירות מקוצר מתחנת חיל האויר לשער שכם ומהר הרצל לתחנה המרכזית.

זמן קצר לאחר מכן, דוח על חשד לפיגוע דריסה סמוך לחומש, חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה צבאי שחברו לפצוע שהובא ברכב פרטי לכניסה לשבי שומרון, מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח בילינסון צעיר כבן 18 במצב קל.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כן יאבדו כל אוייבך השם – כל ערביי עזה שכם יו"ש וכד הינם מחבלים פוטנציאלים , אין להכניסם בשום פנים לארצנו . שילכו להתפרנס במדינות ערב.